ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

«ایستاده با گرگ» در جشنواره محیط‌زیستی آسیا

  • کد خبر: ۲۲۳۱۹۴
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
«ایستاده با گرگ» در جشنواره محیط‌زیستی آسیا
مستند «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره محیط‌زیستی آسیا در سال ۲۰۲۴ در دهلی‌نو هند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم «ایستاده با گرگ» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی در سومین حضور بین‌المللی خود و پس از نامزدی دریافت نشان پاندای طلایی چین و خورشید طلایی اسپانیا، نامزد دریافت جایزه بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره محیط‌زیستی آسیا در سال ۲۰۲۴ در دهلی‌نو هند شد.

فیلم «ایستاده با گرگ» مستندی محیط‌زیستی-اجتماعی است که در شبکه یک سیما در قالب مجموعه مستند «تنهایی» تولید شد و به پخش رسید.

جشنواره بین‌المللی CMS VATAVARAN در ماه ژوئن امسال در دهلی نو در هند برگزار می شود که از آن به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین جشنواره محیط زیستی آسیا یاد می شود چراکه پیشرو در زمینه حفظ محیط زیست، توسعه پایدار و حفظ حیات وحش است.

رویکرد دوازدهمین دوره این جشنواره نسبت به انتخاب و نمایش فیلم ها در سینماهای دهلی نو در هند، توسعه پایدار با پنجره‌ای برای کاوش در طبیعت است و با این رویکرد بهترین فیلم‌ها و مستندهای منتخب محیط‌زیستی در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره داستان‌های طبیعت از سراسر جهان و داستان‌هایی در مورد چالش‌های حیاتی زیست‌محیطی و توسعه‌ای که دنیا امروزه با آن‌ها مواجه است را برگزیده و انتخاب می کند.

این جشنواره در دسته بندی‌های حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از حیات وحش، تغییر اقلیم، سازگاری و کاهش معیشت و فناوری های پایدار جوایز خود را اهدا می کند.

اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این مستند را برعهده دارد.

مستند دراماتیک «ایستاده با گرگ» داستان حقیقی و واقعی زندگی هادی جلالی محیط بانی است که بیش از ۹۹ ساچمه از سمت شکارچیان به او شلیک شده و بسیاری از این ساچمه های سربی که به بدنش اصابت کرده همچنان در بدنش ماندگار است. او که از دست رییس جمهوری وقت نشان لیاقت فداکاری دریافت کرده در روستا و شهرش بسیار غریب است ... .

این فیلم مستند را سعید نبی و مریم خدیوی بروجنی کارگردانی کرده، آرش زاهدی اصل تدوین، مهران فرد پور فیلمبرداری، حبیب الله محمدی صدابرداری و بهروز شهامت طراحی صدا و صداگذاری کرده‌اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->